Dažniausiai užduodami klausimai

Noriu paklausti apie Jūsų prekes

Watchly.eu nereikia išlaikyti didelių prekybinių plotų bei konsultantų, tad galime Jums pasiūlyti išties žemas kainas. Be to, būdami prekybos centru internete Lietuvoje, prekes perkame dideliais kiekiais ir savo klientams gauname didesnes, nei įprasta nuolaidas.
Rašykite mums el. laišką adresu info@watchly.ltir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.
Rašykite mums el. laišką adresu info@watchly.lt, informaciją patikrinsime ir per 1 darbo dieną atsakysime.

Noriu paklausti apie garantinius įsipareigojimus

Visos watchly.lt parduodamos prekės turi tokias pat garantijas kaip ir perkant įprastoje parduotuvėje. 14 dienų grąžinimo garatniją ir paprastą garantiją 2 metams.
Rašykite mums el. laišką adresu info@watchly.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.
Prekės taisymo trukmė priklauso nuo prekės bei gamintojo garantinio centro užimtumo. Paprastai tai trunka 3-4 savaites. Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-21 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.”
Jeigu prekės garantinis laikotarpis nepasibaigęs, prekė bus pakeista arba sugrąžinti pinigai.
Prekę gražinus mums, sumokėtus pinigus Jums pervesime per 5 darbo dienas. Mums reikės Jūsų sąskaitos numerio, vardo bei pavardės ir užsakymo numerio. Daugiau apie prekių gražinimą skaitykite čia. Informuojame, kad pinigai už grąžintas prekes pervedami į Jūsų nurodytą banko sąskaitą. Grynaisiais pinigais ar naudojantis kurjerio paslaugomis galimybės grąžinti pinigus nėra.

HW12 (Išmanusis Laikrodis)

Nepraleiskite paskutinės progos

QW33 (Išmanusis Laikrodis)

Nepraleiskite paskutinės progos

P8 GT (Išmanusis Laikrodis)

Nepraleiskite paskutinės progos